Wyszukiwarka
Google

RPG.sztab.com
Logowanie
   Pamiętaj mnie

Rejestracja

Przypomnienie hasła
Hostujemy strony o grach
Gry Strategiczne


Polecane strony
Gry logiczne


.

Tyranny - dziewięć minut rozgrywki z RPG-a studia Obsidian
Kilka dni temu opublikowano przygotowany z okazji E3 nowy zwiastun Tyranny, czyli obiecującego RPG-a od specjalizującego się w tym gatunku studia Obsidian Entertainment. Okazuje się, że autorzy na targach urządzili także pokazy swojego projektu. Ludzie z kanału Roleplaying TV na YouTube zarejestrowali prezentację gry, dzięki czemu możemy obejrzeć teraz ponad dziewięć minut fragmentów rozgrywki.



W Tyranny pokierujemy postacią, która stała po stronie sił zła w wojnie ostatecznie zakończonej porażką frakcji dobra. Kontrolę nad światem przejęła mroczna istota imieniem Kyros, a my jako jeden z oficerów jej armii dostaliśmy ważne stanowisko w strukturach nowego imperium. Gra położy duży nacisk na fabułę i praktycznie z każdą spotkaną postacią będziemy mogli odbyć długą konwersację, której efekty często przełożą się na dalszy rozwój historii.

W grze zabraknie klas postaci. Zamiast tego otrzymamy pełną swobodę wyboru i rozwoju umiejętności. Nic nie będzie stało na przeszkodzie, aby np. pokierować władającym wielkim toporem wojownikiem, który jednocześnie potrafi rzucać zaklęcia bojowe. System walki rozgrywany ma być w czasie rzeczywistym z aktywną pauzą. Kampania zostanie zaprojektowana tak, aby możliwe było jej przejście tylko głównym bohaterem, choć zdecydowanie lepiej poradzimy sobie werbując drużynę. Skuteczność towarzyszy broni wzmocni mechanika pozwalająca na łączenie ataków i zdolności różnych postaci. Przykładowo, jeden z bohaterów podrzuci łucznika w powietrze, co zapewni temu drugiemu lepszą pozycję do przeprowadzania ostrzału.

Tyranny ma zaoferować dużą swobodę przy wybieraniu stylów rozgrywki. Dlatego w świecie gry znajdziemy masę potencjalnych towarzyszy, tak abyśmy mogli sobie dobrać drużynę dopasowaną do naszych metod realizacji zadań. Postaciami w drużynie sterować mają moduły sztucznej inteligencji, także w walce, ale w każdej chwili będziemy mogli im wydać konkretne rozkazy. Zaklęcia oparte zostaną na wykorzystywaniu magicznych pieczęci, pełniących rolę surowców, z których w systemie craftingu skonstruujemy nowe czary.

Ukończenia kampanii zajmie około 20 godzin, ale gra projektowana jest tak, aby warto ją było przejść kilka razy. W zależności bowiem od naszych decyzji oraz tego z jaką frakcją się sprzymierzymy otrzymamy praktycznie zupełnie inne zestawy zadań, a nasze wybory w dramatyczny sposób wpłyną na sytuację w całej krainie.

Przypomnijmy na koniec, że Tyranny zmierza wyłącznie na pecety, a premier ma nastąpić jeszcze w tym roku.

Źródło:
"Adrian Werner" - GRY-OnLine
Klemens
2016-06-19 16:42:28
Ustaw Sztab jako strone startowa O serwisie Napisz do nas Praca Reklama Polityka prywatnosci
Copyright (c) 2001-2013 Sztab VVeteranow